Wat heeft de IVAC jou als clublid te bieden?

• Praatavond – iedere 1ste maandag van een nieuwe maand (behalve op feestdagen) is er praatavond. De locatie waar de praatavond wordt gehouden is ”Café Oud Bocholtz” te Bocholtz gelegen aan de Pastoor Neujeanstraat 11. Aanvang praatavond: 20.30 uur.

• Website IVAC – je bent nu op de IVAC-site. De site van de IVAC is ook het medium waar jij als clublid van de IVAC je informatie m.b.t. het reilen en zeilen van het clubgebeuren kunt halen. Tevens tracht de IVAC via deze site toegankelijk te zijn voor de rest van de wereld.

• Clubblad – de IVAC-Nieuwsbrief verschijnt regelmatig en bevat nuttige informatie m.b.t. bijv. restauraties/reparaties, gewezen en toekomstige ritten/clubevenementen, autogeschiedenis, vraag en aanbod binnen de club, leuke anekdotes etc.

• Diverse ritten – vanaf april t/m oktober is er elke maand wel een rit of een ander evenement. Meestal is er in september een meerdaagse rit met de oldtimers gepland.

• Feestavond – altijd zijn de IVAC-leden wel te vinden voor een feestavondje. Ook het ”Winterdiner” in januari is inmiddels een jaarlijks terugkerend ritueel geworden.

• Vraagbaak – zit je met vragen m.b.t. de restauratie of defect(en) van uw oldtimer, schroom niet een van de clubleden te vragen (praatavond). Gelukkig is de IVAC nog een aantal oude rotten van het vak rijk. Zij zullen jou graag van advies dienen.

• Multifunctioneel georiënteerd – daar in de IVAC leden zijn vertegenwoordigd met diverse automerken, diverse nationaliteiten en met een zeer breed scala van bouwjaren (auto’s!), is nooit sprake van enige eentonigheid.

• Clubkampioenschap – jaarlijks wordt er bij de IVAC een clubkampioen gehuldigd. Om deze titel te behalen moet men proberen het hoogste aantal punten te scoren in het betreffende jaar. Voor deze puntentelling heeft de IVAC een eigen kampioenschaps-reglement opgesteld.